Alergie vs. nasranost

22.05.2014 14:59

Vůbec nemám páru o čem sem dnes napíšu, a proto předem omluvte možnou demenci, která se zde s největší pravděpodobností objeví. Když pozoruju, kolik je kolem mě nepřeberného množství papírových kapesníků, bude to téma nejspíše o... Ne, pánové, o tom možná někdy příště... Pro dnešek načneme téma o něco méně příjemné a to je alergie

Musíš zajít na vyšetření, Darinko

Na testech, kdy do vás zabodali tisíce jehel a vy jste si připadali přinejmenším jako Hellraiser, jsem byla někdy ve 13 letech. To mi mimo jiné také zjistili, že nesnesu takřka všechna ochlupená zvířata, čímž byla má dráha zvěrolékařky zpečetěna a děda musel z domu... Samozřejmě žertuji. Krom této velké nepříjemnosti jsem také musela dát sbohem věrným kamarádům roztočům, které jsem si tolik let hýčkala v posteli.

Jedny prášky na přechod z tepla do zimy, prosím!

Doposud mi však činí problém obelstít a vyzrát nad posledním zákeřným alergickým podnětem a to je vyhnout se aktivitě "přechod z tepla do zimy" a naopak. Ne, tentokrát nejde o vtip. Tak mi to alespoň bylo diagnostikováno. Velký problém mi to způsobuje zejména v zimě, kdy musíte z nějakého nepochopitelného důvodu jako je třeba práce, opustit pohodlí domova a vyrazit do ulic, abyste se zase o pár minut později ocitli, máte-li lidumilého zaměstnavatele, v teplém prostředí. Co naplat, každý s něčím musíme bojovat a porovnávat síly. 

Alergie už mě pěkně ****

Když to ale shrnu ze všech stran, tak ona ta alergie není pouze o tom, co vám určí doktoři. Alergie se dá v podstatě snadno zaměnit za pojem "srát" a nebo pro ty citlivější z vás "štvát". A v životě mě štve poměrně hodně věcí... Třeba když někdo smrdí nebo huláká v šalině. Nebo když se vás někdo zeptá "Co?" a přitom vás dobře slyšel. Štve mě, když není na WC v restauraci toaleťák a nebo když nemají jídlo, kvůli kterýmu jste tam přišli. A taky to a tamto, a...

Co myslíte vy? Na co je vaše největší alergie?

A pro ty z vás, kteří trpíte v tyhle dny stejně jako já, pač kvetou zrovna topoly, posílám track na uklidnění: 
www.youtube.com/watch?v=-tmyD1MFx6o