12 důvodů, proč se nechci stěhovat

03.07.2015 15:40

Tohle je trochu výlev, takže to nikdo nečtěte!

Teprv dnes mi došlo, že se už zítra stěhujeme a já nemám skoro nic hotovýho! Jasně, jdu zpátky do hoodu (yupiyayey), ale? Chytám poměrně schízu, že to všechno nestihnem a do toho se dostavila EMO nálada... Tož sakra:

  • Oltec mi bude mega chybět! Na rozdíl od nádru jsou tu distingovaní houmlesáci, kteří místo rozkazovacího způsobu "naval prachy pičo!" preferují mírnější dotazovací styl "nemáš ňáký žvára pičo?" A to se cení!
  • Bude mi chybět každodenní čpach pivovarskýho sladu, kterej mě (kulišák) tolikrát vytáhl i přes mou silnou nechuť na pivko.
  • Bude mi chybět můj novej kámoš holub, kterej je naprosto jinej než ostatní holubi. Miluje totiž samotu! Schovává se za květináč a uschlej stromek na balkóně viz foto.
  • Bude mi chybět Albert na Mendláku, protože nikde na světě z vás neudělají většího debila jako tady.
  • Bude mi chybět i ta naše střeštěná sousedka a její haranti, co jí po večerech v pokojíčku sestrojují rakev. I náš druhej soused Eda, co je očividně v příbuzenském vztahu s holubem na balkóně.
  • Budou mi chybět popeláři, kteří každej pátek v 6 ráno začnou vytahovat ze sklepa popelnice a vy už oka nezamhouříte. Takže KONEČNĚ přijdete včas do práce. Za to díky!
  • Bude mi chybět náš nacistickej soused, kterej se vždycky postaral o nějaký to vzrůšo u nás v baráku. Zajímalo by mě, jestli mu někdy dojde rozdíl mezi cigánem a indem (?)
  • Bude mi chybět Výstaviště a parky v okolí, kde sme často hráli hakýs a zapíjeli to dobrým vínem od Radka z vinárny, pivem z Mitrovskich, tuzemákem ze zrušené nonstopky a slivovicó od dědečka.
  • Bude mi chybět zahrádka "U všech svatých", která se svým naprosto božím Poutníkem a profesionální obluhou strčí do kapsy celej brněnskej pivovar!
  • Bude mi chybět kostel na Nebevzetí Panny Marie, kde jsme ani jednou nebyli.
  • Bude mi chybět náš byt - černočerná díra, kde do 5 minut chcípla i mucha, co k nám vletěla oknem. I'll miss you so much!
  • Bude mi chybět tolik věcí, že to ani popsat nejde a tak to raději skončím obrovským DÍKY za to, že sem tady mohla strávit kousek svýho života a poznala tolik skvělých lidí a míst. Díky, díky, díky! 

Holoubek můj maličký