Kam zmizely děti?

06.06.2014 10:32

Zrovna včera jsme byli s mým přítelem venku na Špilasu (pro ty méně zasvěcené mám na mysli bez-bezďáckej park u brněnskýho hradu Špilberk). Jasně, že s vínem. Mohli jsme sice zajít na děsně sofistikovanou výstavu grafik mistra Dalího, ale raději jsme si koupili hakýs za 28 korun, modrej portugal za kilo a šli vstříc novým zážitkům. Pochopitelně jsme se nad tímto poněkud infantilním činem pozastavili, nicméně vzápětí jsme ocenili svoje odhodlání vrátit se opět do doby, kdy nám bylo 16 let a všechno jsme měli takzvaně "na háku".

Alespoň 5x si nahrejem!

Zpočátku to šlo ztuha. Ono takovýto kopání ve dvou je všeobecně nelehká záležitost. Zejména když máte naraženou nohu, na což jsem malým nedopatřením zapomněla a hlavně to neumíte. Příliš ani nepomohla pozvolna přicházející tma. Ale cíl byl jasnej. Alespoň 5x si nahrát.

Po dvou hodinách a mega nervičkovejch stavech jsme si nahráli nakonec 6x! A konečně jsme se mohli jít věnovat dospěláckejm věcem jako bylo kouření žvár a chlastání vína. Ten obrovskej nával z mrtvýchvstání našeho dětství byl silnej kalibr! Asi je lehčí být dospělák, když se nad tím tak zamyslím. A tak tedy: pryč s dětstvím! Vždyť je to strašná dřina, když je vám skoro 30 a ráno jdete do práce, co vás nebaví!

A teď návrh na diskusi

Přemýšlela jsem včera nad tím, kde všechny ty děti jsou? Myslím ty, který bavilo lítat po venku, měly jedny kecky a domů byste je nedostali ani párem volů! Změnila doba naše děti? Změnila doba děti v nás?

Důkaz místo slibů:

 

Diskusní téma: Kam zmizely děti?

Asi umřely

Hynek 22.08.2014
Tahle doba je prostě na hovno. Rodiče nemají na děcka čas, a tak je nechaj růst jak planej keř někde u lesa. Lásku a péči zaplácnou nejnovějším modelem mobilu nebo compu a je vystaráno. Pak se nestačí divit, co z nich vyroste. Je fajn, že si umíte s přítelem ještě takhle užívat. A můžu tě ujisti, že věk 30 let, není žádná trága, tak hlavu hore!
P.S. Parádně píšeš, mám rád tvůj style! :) Jen tak dál!!!

Blog

...si jedu šmirglem a nechtíc vyslechnu rozhovor dvou postarších pánů, jehož vyvrcholení mě naprosto "šokovalo":  A: "Bohušu vole, já už se na ten chlast asi vyseru. Ráno je mně zle jak sviňa a Karel říkal, že už do Barbara taky nebude chodit, protože podražili. Teda hlavně rum. Normálně tam...
Člověk má náladu pod psa, a tak vezme své dětské kolo na projížďku.  Pod nejbližším stromem, který vrhá zadarmo kousek stínu, se usadí a složí hlavu do rukou. Jenže ouha. Krev na noze a rezavej hřebík na obzoru! "Ještě, že sem si před měsícem nechala píchnout tu tetanovku..."  A slunce...
Tohle je trochu výlev, takže to nikdo nečtěte! Teprv dnes mi došlo, že se už zítra stěhujeme a já nemám skoro nic hotovýho! Jasně, jdu zpátky do hoodu (yupiyayey), ale? Chytám poměrně schízu, že to všechno nestihnem a do toho se dostavila EMO nálada... Tož sakra: Oltec mi bude mega chybět! Na...

Kam zmizely děti?

06.06.2014 10:32
Zrovna včera jsme byli s mým přítelem venku na Špilasu (pro ty méně zasvěcené mám na mysli bez-bezďáckej park u brněnskýho hradu Špilberk). Jasně, že s vínem. Mohli jsme sice zajít na děsně sofistikovanou výstavu grafik mistra Dalího, ale raději jsme si koupili hakýs za 28 korun, modrej portugal za...

Alergie vs. nasranost

22.05.2014 14:59
Vůbec nemám páru o čem sem dnes napíšu, a proto předem omluvte možnou demenci, která se zde s největší pravděpodobností objeví. Když pozoruju, kolik je kolem mě nepřeberného množství papírových kapesníků, bude to téma nejspíše o... Ne, pánové, o tom možná někdy příště... Pro dnešek načneme téma o...
Zítra máme slučák s gymplem. Asi po 10 letech. A upřímně? Moc se tam netěším. Samozřejmě, že určitý lidi zase ráda uvidím, ale tyhle srazy obecně nedávám. Je to hlavně z důvodu nucené konverzace, což mi není vlastní. Jako vždy dojde na takový ty klasický otázky tipu:  Kde pracuješ? Kolik...